onsdag 26. mai 2010

Staffeli



Endelig er jeg ferdig med staffeliet mitt - jeg begynte å arbeide på det i oktober! Siden det ikke var en bestilling, har jeg jobbet med det nå og da i ledige stunder, og jammen der det fint at det ikke skal stå uferdig i en krok lenger.
Jeg har laget det ut i fra et fotografi av et staffeli som Boni tok gjennom vinduet til et galleri i en av Oslos gater. Den største utfordringen var å finne ut hvordan man skal kunne ta bildet opp og ned på staffeliet. Etter å ha kjøpt gjengeverktøy og lekt Petter Smart noen dager ble resultatet nokså bra.
Er du interessert i å kjøpe er det bare å gi bud! Det er laget i flammebjørk og overflatebehandlet med linolje, pigment og voks.

5 kommentarer:

  1. Så vakkert! Flinke deg!
    Du kan jo evt vurder å legge det ut på http://www.gamletrehus.no/
    Eller Finn.no....

    KlemS

    SvarSlett
  2. Sweet, som Are ville sagt!

    SvarSlett
  3. Lekkert! Gleder meg å se det med egne øyne.

    SvarSlett
  4. Jeg elsker den blomsten på toppen <3

    SvarSlett
  5. Nydelig staffeli:) Du er flink du Ingrid!

    SvarSlett